Johannes Meßmer

Sorry, currently no support!

A longer break on www.joomess.de. :/
I'm currently working on a new version of jVote based on the powerful real-time platform Node.js.
I'm planning to provide plugins for Wordpress and Joomla 3 in the near future.
Because of my Informatics studies, I've currently no time to give support! I'm sorry for that, but there's no other way to handle this.

Thank you for your understanding!

Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Template lässt sich nicht ändern
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Template lässt sich nicht ändern

Template lässt sich nicht ändern 1 year, 6 months ago #2126

  • norram
  • OFFLINE
  • Fresh Boarder
  • Posts: 1
  • Karma: 0
Hallo,

erst mal Kompliment für das jVoteSystem. Ich will nun eine Umfrage erstellen und möchte das Template "darksimple" nutzen. In einem ersten Test hat es einmal funktioniert. Dann nie wieder. Ich habe jetzt eine neue Joomla Version 2.5.8 installiert und jVote installiert. Nach ausgiebigem Studium des Forums hier habe ich nicht viel dazu gefunden, ausser dass man die Komponente nochmals installieren sollte. Das habe ich nun mehrfach gemacht. Die Umfrage erscheint aber nicht im gewünschten Template und auch in keinem anderem, als dem Standard-Template. Was kann ich tun?

Im Voraus vielen Dank für die Hilfe.

Gruß

norram
  • Page:
  • 1
Moderators: Andreas
Time to create page: 0.23 seconds
You are here: Home Forum

We need your help!

If you like my extensions, please write a short review in the JED!
It helps to keep up the development! Thank you!

You need help?

If you have questions or problems, simply use our support forum! We'll answer you as fast as possible! Click here to ask a question!

Stay up to date!

Circle our Google+ Page to stay up to date with updates and new releases. Click here to circle!
You can also recommend us to your friends!